Ki ne szeretné, hogy kényelmesen, mi több pihenés közben fogyjon? Az alakformáló masszázs lehetőséget biztosít erre! Csak el kell lazulnod és élvezned, hogy széppé tesznek!
Mit Jelent az Érintés?
Az érintés az emberi kapcsolatok alapvető eleme – kellene, hogy legyen…
Hogyan Rendezd Be Masszázs Szalonodat?
A Feng-shui alapvető célja, hogy az egyéneket összhangba hozza a környezetükkel, a tárgyakat az energiákkal, azaz adjon egy hozzá illő stílust az elemeknek, segítse az energia szabad áramlását.
Lomi-Lomi a Hawaii Masszázstechnika
A lomi-lomi egy igen különleges masszázsfajta, ugyanis a Hawaii őslakosoktól származik. Ők a mai napig gyakorolják ezt a technikát, mely a rítusos ősi táncmozdulatokon alapul.
Masszázs Pocakkal – Kismama Masszázs
Nálunk nem számít még hétköznapinak, de Óceániában és Indiában régi hagyomány, hogy a kismama és babája harmonikus összhangját masszázzsal erősítik fel. Ezeknek a népeknek természetes, hogy a várandóság ideje alatt a nőnek és gyermekének is gyengéd érintésekre, szeretetre van szüksége.
Watsu avagy Vizimasszázs – A Lebegtető Pihenés
A Watsu- vizimasszázs, viziterápia – kifejezés így két szó összetételéből jött lére: az angol water (víz) és a japán shiatsu szóból.
Sómasszázs – Bőrradír és Méregtelenítés Egy Kezelésben
A sómasszázs egy nagyszerű wellness-masszázs, mely nem csak segít ellazulni, de a méregtelenít és a bőrt is frissíti.
Masszázzsal a Betegségek Ellen
A legújabb hírek szerint egy egyszerű masszázs segít a betegségek megakadályozásában. Erősíti az immunrendszert, visszafojtja az agressziót és csökkenti a streszt is.
Ügyfélkezelés 3. – Légy Profi Masszőr! Figyelj a Részletekre! –
Melyek a kulcsfontosságú tényezői az ügyfélbánásmódnak? Minden masszőr szeretné, hogy az alkalmi vendégei visszajáró vendégekké váljanak. Az előző két részben felhívtuk a figyelmet arra, hogy milyen fontos az ügyfelek megtartása. Ehhez azonban be kell tartani pár íratlan szabályt az ügyfelekkel szemben. Az ügyfélközpontú attitűd, a kliens kényelme, a beszédkészség és a részletekre való odafigyelés szabályai […]
Ügyfélkezelés 2. – Hogyan Legyünk a Legjobb Masszőrök? –
Melyek a kulcsfontosságú tényezői az ügyfélbánásmódnak? Cikkünk első részében bevezetésre került, hogy egy masszőr esetében nagyon fontos tényező hogyan bánik vendégeivel. Ez határozza meg ugyanis visszatér-e a kliens vagy inkább keres másik szolgáltatót. Lássunk most tippeket arra, hogyan tartsuk meg vendégeinket!