Ügyfélkezelés 3. – Légy Profi Masszőr! Figyelj a Részletekre! –

Melyek a kulcsfontosságú tényezői az ügyfélbánásmódnak? Minden masszőr szeretné, hogy az alkalmi vendégei visszajáró vendégekké váljanak. Az előző két részben felhívtuk a figyelmet arra, hogy milyen fontos az ügyfelek megtartása. Ehhez azonban be kell tartani pár íratlan szabályt az ügyfelekkel szemben. Az ügyfélközpontú attitűd, a kliens kényelme, a beszédkészség és a részletekre való odafigyelés szabályai […]

Ügyfélkezelés 2. – Hogyan Legyünk a Legjobb Masszőrök? –

Melyek a kulcsfontosságú tényezői az ügyfélbánásmódnak? Cikkünk első részében bevezetésre került, hogy egy masszőr esetében nagyon fontos tényező hogyan bánik vendégeivel. Ez határozza meg ugyanis visszatér-e a kliens vagy inkább keres másik szolgáltatót. Lássunk most tippeket arra, hogyan tartsuk meg vendégeinket!